*Hevosvaruste Valjaskulma*

 nopeat toimitukset ja asiantunteva asiakaspalvelu

Valuutta: EUR

Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.4.2015 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Valjaskulma y-tunnus 2271840-0.
Tilaajan oltava 18 vuotta täyttänyt.
- Asiakkaan antamat tiedot pidetään luottamuksellisena, eikä niitä luovuteta eteenpäin.
- Valjaskulma.fi nettikaupasta toimitetaan tavaraa vain suomalaisiin osoitteisiin.
- Puuttuvista tuotteista olemme yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
- Tilausvahvistus tulee automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan  internetin välityksellä osoitteesta www.valjaskulma.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakas vastaa että tilauksen puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein, että toimitusilmoitukset tulevat perille.Väärin ilmoitettu numero tai sähköpostiosoite ei ole syy palautukselle.Tilausvahvistus: Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Hinnat
- Kaikki hinnat ovat ilmoitettu euroissa ja sisältävät arvonlisäveron.
- Verkkokaupassa olevat hinnat ja alennukset koskevat ainoastaan verkkokaupasta tehtyjä ostoksia.
- Hinnat koskevat nyt varastossa olevaa erää, pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin ostohintojen tai valuuttakurssien muuttuessa.

Maksutavat:
Paytrail

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Paytraililla on Finanssivalvonnan myöntämä
maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.Paytrailin kautta voit maksaa verkkopankkimaksulla, mobiilimaksulla ja luottokorteilla. Lisäksi valittavissa on lasku- ja osamaksuvaihtoehtoja. Katso tarkemmat tiedot ja ehdot tästä https://www.paytrail.com/kulut...

Paytrail toimii verkkokaupan maksunvälittäjänä. Valjaskulma toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: +35860041005 www.paytrail.com

Klarna: Klarna välittää maksusi turvallisesti reaaliajassa omilla verkkopankkitunnuksillasi.

Voit maksaa myös visa tai mastercard kortilla.

Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Yleensä lasku erääntyy viimeistään 30 päivän kuluttua tuotteiden lähettämisestä.
Laskultasi löydät kaikki tarvitsemasi maksutiedot: tilinumeron, eräpäivän sekä viitenumeron. Käytäthän maksaessasi aina laskun viitenumeroa. Näin varmistat, että maksusi kohdistuu oikealle laskulle.Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa tilauksen hinnan Valjaskulmalle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin.
Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen,
jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

Lisätietoja https://www.klarna.com/fi/

Toimitusaika
Varastotuotteet toimitetaan kuljetettavaksi normaalisti 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tilaustuotteissa (jotka eivät ole varastossamme) toimitusaika-arvio on esitetty tuotteen yhteydessä. Huomioithan mikäli tilauksessa on tilaustuotteita, ne määräävät koko toimituksen toimitusajan. Tilaus lähtee kuljetukseen vasta, kun
toimitusajalliset tuotteet ovat saapuneet varastollemme. Mikäli tilauksen toimitus viivästyy oleellisesti toimitusaika-arviosta, otamme tilaajaan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.Kärryjen toimitusaika vaihtelee toimittajan mukaan. Arvioitu toimitusaika ko. kärryn kohdalla.

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitamme tilauksia  Postipakettina, Matkahuollonpakettina, Chenker noutopistepakettina tai nouto myymälästä/varusteautolta.Tilauksen yhteydessä ilmoitetut toimituskulut sisältävät posti/rahti + ja pakkauskulut + muut kulut. Toimituskulut ovat toimitustavasta ja koosta/painosta riippuvaisia.
Ostoskori näyttää toimitustavat ja toimituskulut tilauksen yhteydessä.
Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- jatoimitustavan. pakettiautomaatteihin lähetettävien pakettien kokorajoitus on max 60 x 80 x 60 cm ja paino max 35 kg. Pidätämme oikeuden muuttaa -toimitustavan normaaliksi postipaketiksi, jos paketin koko ylittää edellä mainitut rajoitukset.

Emme vastaa siitä jos paketti ohjautuu muualle kuin valitsemaasi toimipaikaan. Noutopisteen ollessa täynnä paketti ohjautuu automaattisesti lähimpään vapaana olevaan toimipisteeseen.

Kärryjen nouto tapahtuu myymälästämme tai varusteautolta erikseen sovitusti.Kärryjen toimitusaika vaihtelee toimittajan mukaan. Arvioitu toimitusaika ko. kärryn kohdalla. 

Kärryt voidaan myös toimittaa lavarahtina toimitusosoitteeseen, jolloin rahtihinta sovitaan ja laskutetaan erikseen, lavarahdin hinta määräytyy paikkakunnan/ postinumeron mukaan, alkaen 150€.

Nouto myymälästä/varusteautolta tilaukset:
Tilaukset luovutetaan aina henkilökohtaisesti tilaajalle. Tilausta noudettaessa tarkistamme henkilöllisyyden.
Huomaa että jotkut tilaustuotteet esim. kärryt,ym EI OLE noudettavissa varusteautolta ilman erillistä sopimusta.

Tilauksen peruuttaminen
Ota yhteyttä välittömästi info.valjaskulma(miuku)dnainternet.net tai puh 0443173577
niin tarkastamme onko tilauksen peruminen mahdollinen. Mikäli paketti on toimitettu jo edelleen kuljetettavaksi, tilausta ei voi enää perua. Tavaran noutamatta jättäminen EI OLE PERUUTUS, siitä perimme toimittamisesta ja palauttamisesta syntyneet todelliset kulut.

Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän  palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tavaran noutamatta jättäminen EI OLE PALAUTUS, siitä perimme toimittamisesta ja palauttamisesta syntyneet todelliset kulut.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa
kunnossa ja myyntikelpoinen. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen.

Emme hyväksy palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksista. Palautuksesta on ilmoitettava myyjälle etukäteen. Palautuskuluista vastaa ostaja. 

Palautuksille löytyy ohjeet verkkokauppamme etusivulta alareunasta. 
https://www.valjaskulma.fi/pag...

Palautus käsitellään kun tuote on palautunut myymälään. Hyvitettävä summa palautuu alkuperäisen maksutavan mukaan,  millä ostokset on maksettu, muutamassa päivässä.

Asiakkaan toiveesta tehtyjä mittatilaus ja brodeerattuja tuotteita ei voi palauttaa.(esim. kärryjä jotka ovat tilattu asiakkaan toiveiden mukaisesti, tai tuotteita jotka on muutoin erikseen tilattu asiakkaan pyynnöstä ei voi palauttaa tai perua!)
Päiväysvanhoilla rehuilla ja lisäravinteilla ei ole palautusoikeutta!


Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
•  kopio Valjaskulman tilausvahvistuksesta
Palautusosoite: Hevosvaruste Valjaskulma, Virranniementie 134, 70420 KUOPIO
Puhelinnumero 0443173577
Valitse palautukselle noutopiste: K-Citymarket Päiväranta
, Päivärannantie 18 70420 KUOPIO

Mikäli palautus ohjautuu asiakkaan väärin antamien palautustietojen mukaan muualle, emme nouda paketteja.

Voit pyytää myös palautukselle sopimusnumeron jolloin vähennämme tuotteen/tilauksen hinnasta 5,90€ palautusmaksun. Lähetämme ohjeet palautukseen ja palautuskoodin sähköpostilla. 

Tuotteen vaihto: Voit palauttaa tuotteen edellämainittujen palautusohjeiden mukaisesti. Mikäli haluat tilalle toisen tuotteen, voit tilata sen verkkokaupastamme uudelleen haluamasi ajankohtana palautuksen käsittelyaikana tai sen jälkeen. Palautuksen mukana tulleita vaihtopyyntöjä emme käsittele, vaan hyvitämme aina palautetun tuotteen hinnan alkuperäisen maksutavan kautta.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi Hevosvaruste Valjaskulmalle.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Mikäli kuljetus viipyy yli 10vrk toimittamisesta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info.valjaskulma(miuku)dnainternet.net tai soita asiakaspalveluumme 0443173577

Mitoitukset ja kokoarviot:
Asiakas vastaa antamiensa mittojen ja muiden tietojen oikeellisuudesta. Valjaskulma  ei ole vastuussa asiakkaan suorittamien mahdollisten virheellisten mittausten, tai väärien mitoitusten aiheutumista haitoista.

Mikäli tuote on virheellinen, tuotteen palautus käsitellään reklamaationa. Mahdolliset huomaukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä 7 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta.Pakettia noudettaessa on syytä tarkistaa sen kunto asiakaspalvelijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopaikassa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme info.valjaskulma@dnainternet.net

Takuu

  1. Takuu ei kata väärin käsiteltyä tuotetta.
  2. Takuu ei kata tuotteen väärästä säilyttämisestä ja puhdistamisen laiminlyönneistä tai puhdistamisen virheistä.
  3. Takuu ei kata asiakkaan puolesta sattuneita käyttövirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista.
  4. Mikäli tuote on rikkoutunut kohdassa 1-3 seikan johdosta, tuote palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulu.
  5. Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
  6. aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tekemällä tilauksen asiakas hyväksyy voimassa olevat toimitusehdot. 
Valjaskulma käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Valjaskulma sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle

Ylivoimainen este: Valjaskulma ei ole velvollinen täyttämään kauppaa, jos luonnoneste, tulipalo, konevaurio tai siihen verrattava häiriö, lakko, työsulku, sota, liikekannallepano, vienti- tai tuontikielto, kuljetusvälineiden puute, valmistuksen lopettaminen, liikennehäiriö tai muu este, jota myyjä ei voi voittaa, estää tuotteen tai sen osan toimittamisen. Myös silloin, kun sopimuksen täyttäminen edellyttäisi uhrauksia, jotka ovat kohtuuttomia Valjaskulmalle.

Valjaskulma ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle sopimuksen täyttämättä jättämistä aiheutunutta vahinkoa ja myyjä voi myös purkaa sopimuksen.

Lahjakortti